Ny mobil 8D

Heeeej :D♥
Igår for jag till TRÅKskolan, sen då jag slutade for jag hem och väntade på izza :)
vi for på stan, sen följde jag hon hem och så sov jag där :)
i dag vaknade vi tp kl 12.30 så såg vi tp värdens läskigaste fil den heter "F" om nån vill se den ;s
sen for vi till öjebyns sporthall och såg massa fula killar som försökte spela hanboll.
hon for hem med sin mamma tp äfter halva matchen ;/
då matchen var slut gick jag och pratade med stella och så ser jag att anton och pappa far utan mig x')haha.
jag och stella tp börja as garva, så ringde jag till pappa och bara "Har du it glömt nå?" han bara "Ojj!" HAHA.
då for vi till farmor och var där ett tag.
sen for vi hem och åt och nu är jag vid datorn och tråkar ;/
skulle ha varit med mina älsklingar i dag♥ men fick it för pappa ;( han bara "nä, du har varit borta hella dan så det räker" och jag bara "näääj!!!" och så går jorden under ;'(
sms:ar med nåra gullungar nu, älskar er!;)♥
I morn blir det att vakna tidigt och fara till boden och spela handboll :D♥ med värdens bästa lag!!♥♥
Är as jävla taggad! kommer bli as kul!!♥
jag älskar min header som jag har nu men är det nån som kanske kan göra en ny till mig :D♥
tack josse för den som jag har nu♥ kommer alltid finas för dig vad som än händer!:)♥

                              
Det bara e så..
Jag ryser när jag hör ditt namn det bara e så...
Glömm allt det dumma som jag sagt det bara e så..

Kommentarer
Postat av: Josse ;)

Naaw :') <3 Dsm ;)

2011-02-22 @ 18:31:57
URL: http://jjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0