Fanny är cool! ;D

heej :)
 Nu ligger jag i sängen och chattar med sötbenne :P Vi pratar it om nå specielt,  elr joo om mig. Vem vill inte det liksom? Jag är ju bäst. Haha, skoja. Snart ska jag läga ner datorn och sova. I morn blir det att vara med köttbullen igen. Vi hade super kul i onsdags och i går. Badade i snön, såg på ensam hemma, värdens bästa film enligt mig och izza! Sen då vi till slut somnade kl 05.00 så sov vi till 15.00 tp. Haha. Sen for jag hem somna tp i sängen ett tag. For på träningen. Sen då jag kom hem åt jag sen vart jag tvingad att diska. Sen gick jag och duscha. Nu ska jag gå. PussN :-*

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥En bild på min älskling! stella älskar dig!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: STELLZZ

NAAw! älsk dej med!:D<3

2011-01-13 @ 19:29:00
URL: http://sstellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0