Dag 13 – Den här veckan+Dag 14 – Vad hade jag på mig idag+Dag 15 – Mina drömmar.

chaaa :)
nu är jag tibax elr vad man nu ska säga ;)

Dag 13- Det här vekan
måndag: klar!
tisdag: var sjuk:( den är och så klar!'
onsdag: skola i dag och träning kl 18.15 :)
torsdag:skola, prov spanska :/
fredag: skola, prov sen ska hella laget fara och va med varan :D kul!!
lördag: va med laget :)
söndag: ta det lungt och sova!

Dag 14- Vad hade jag på mig i dag
Jag hade sov kläder för jag var sjuk och låg i sängen hella dagen :'/

Dag 15- Mina drömmar
min bröm är att bo i ett stort hus i frankrike, vara rik :)
De är min dröm!:P

hej dåå :)
PussN:-*


Kommentarer
Postat av: tess

OFTA, HAR VI SPANSKAPROV?! O_O

2010-12-15 @ 19:06:42
URL: http://tiiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0