Dag 20 – Den här månaden+Dag 21 – Ett annat ögonblick.

heej :)
Dag 20 – Den här månaden
har varit en bra men gode tråkig månad ändå :/
har varit mkt snö så man kan ju knapt gå :(
men varit med om många roliga stunder också ;)
så gode bra var den också :D:D


Dag 21 – Ett annat ögonblick
ett ögon blik jag värkligen mins är då jag fanny och stella var på bergön (min stuga)
vi hade assssssssssssss kul!!!!!!
mins ni det vi badade åkte kannot "stavning" jag saknar den tiden sååååmkt!! :) måste göra om den!! :):):):)

Nu är jag hos farmor och äter ben&jerry´s;)


PussN :-*


Kommentarer
Postat av: Stella

hahah OM jag minns?:D bästa minnet ever!:D det var så jääkla kul, som när jag hedde barbequesås på min macka då?;) hahha kanske inte xD

2010-12-23 @ 00:38:06
URL: http://sstellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0