:'((

1. Tre namn jag lyssnar till: Linnea, Snygging ;), Öh du!! 
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag har bra själlvförtroende *savning?*
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag säger saker som sårar folk men då jag frågar om dom vart ledsna så säger dom nej man ser då ni är ledsna..
4. Detta är jag rädd för: Spöken xD, mörkt vatten osv..
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Pengar, mat, nånstans att sova?
6. Två saker jag absolut inte kan göra: asså jag kan ju tp göra allt men det är ju bara att över vinna sin rädsla :)
7. Detta tycker jag om att göra: va med mina kompisar :D:D
8. Detta vill jag göra just nu: Ta hostmedesin xD
9. Bästa känslan: Då man har haft en dålig dag och sen bara börjar skratta xD
10. Värsta känslan: För mig är det då man spyr :S
11. Egenskaper jag vill att min partner ska ha: Söt, snäll, snygg osv ;D
13. Jag vill gifta mig: Ja?
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Gifta mig få barn och bli rik :)
16. Något jag vill ha i present: en system kamera :D
17. Detta har jag på mig just nu: en stor tröja och troser xD
18. Favoritkläder: mjukis byxer och en stor tröja
19. Favoritdjur: Hund :D
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
21. Favoritlåt(ar) just nu:
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
23. Stjärntecken:
24. En bok jag älskar:
25. En film jag älskar: Pirates of the  caribbean filmerna
26. Tv-program jag gillar:
27. Favoritdoft:
28. Detta äter jag gärna: pommes frites..
29. Dricker helst:
30. Favoritgodis: Kola
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Usa
32. Färg på mina ögon: grön
33. Min längd: 176 tp
34. Jag tror på: min
35. Jag spelar inte: Cool jag e det ist ;)
36. Person jag beundrar: Farmor
37. Så här bor jag: Villa
38. Lever du livet? jo
39. Det här tänder mig: ..
40. Det här gör mig avtänd: dåliga saker
41. Favoritfärg: limegrön!
42. Favoritcitat: Jag är cool
43. En hemlighet jag vet: Om jag säger är det ju ingen hemlighet ;)
44. Bästa present jag fått: En resa til stokholm
45. Senaste skivan: Köper inte skivor.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Jag är nöjd över allt xD
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: inge
48. Udda förmåga/egenskap: Har tp stukat foten 20 gånger och alltid höger :(
49. Om jag vore ett djur skulle jag vilja vara: hund
50. Vad lyssnar du på just nu: Inget
51. Vad har du gjort/ska du göra idag: sova
52. Var är dina föräldrar födda: Mamma i sverige pappa sverige?
53. Vad är det senaste du installerade på datorn: minns inte.
54. Vilken är din favoritrestaurang: vet it
55. När badade du i en pool senast: badhuset?
56. Har du varit med i någon skolpjäs: ja tror det
57. Hur många barn vill du ha: 2
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om: allt tp
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet: ...
60. Vad har du för TV-kanaler: typ många
61. Har du åkt moped någon gång: ja
62. Har du busringt någon gång: men jaa?!
63. Har du fått felparkeringsböter: ne
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump: Nej!!!!
66. Har du en egen trädgård: japp, eller min familj
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier: ingen
68. Kan du alla orden i nationalsången: hehe nja..
69. Badkar eller duschkabin: badkar! ofc!
en är den bästa film du sett senaste månaden: vet inte
71. Favoritpizza: capishosa
eller popcorn: chips!
Vilken färg på läppstift använder du:
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång:
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling: Nee.
76. Apelsin- eller äppeljuice: åh va svårt.. båda!
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni:
78. Favoritchoklad: Marabou :D
79. När röstade du senast: vet it..
80. När åt du en hemodlad tomat sist: veti nte..
81. Har du vunnit en prispokal någon gång: Jo med fotbollen :D
82. Är du bra på matlagning:
Jo ;)
83. Klarar du att tanka själv: vet inte ens hur man gör xd
84. Har du beställt något från shoppingprogrammen som går på:
85. Pepsi eller Coca Cola: cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb:
87. Vad var det senaste du handlade: troser
88. Har du kräkts offentligt: Jo dett har väll alla? xD
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken: kan man itne få både och
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja
91. Har du ringt något betalnummer:
92. Kan man vara vän med sitt ex: kanske
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast: it vet jag.
94. Hade du mycket hår som liten bebis: nja xD
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar: inget?
96. Vad har du i din väska: Mobil, Binder, busstidstabel, massa små saker :P
97. Någon favoritsak du gillar att göra innan du går och lägger dig: Duscha 8D
98. Vad är du tacksam för idag: Att jag inte svimmade i morse..
99. Var hittade du den här listan: En blogg :P




vart tp nå fel så då man skriver försviner de som srår bakom det :(
höll på att svimma i morse tp :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0