Dålig dag.....

♥ Hej ♥
Jag har haft en dålig dag :( Inte kul!
Jag vaknade kl 7 så hade tp bara 20 min på mig att fixa mig.. de var då alt börja tp :(
vart sur och var ju tröt :/
sen så har jag borta mina handbollskor.
sen äfter no tror jag, så ramla jag precis vid trapan  och slår i knät + att det stog ju några 8:er bär :( har ont nu..
sen så for jag till badhuset för att kolla om skorna var där.
så jag frågade vikarien (våra riktiga lärare var på uttbildning) om han hade set några svarta skor och han bara jåå! så gick han och hämtade likadana skor som mina fast i storlek 37 och mina e i 39!-.-' så nu kanske jag it får fara på discot :'(
jag tp börja gråta då jag kom hem, för att alla stod och städade och jag orkade it nå mer då xD
nu äre gode bra, tp ont i ögonen x)
ska snart gå till farmor och ätta palt! :D:D:D:D:D♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥:D:D:D:D:D:D:D:D
engelska till i morn(fast jag kan den x) 
Nu orkar jag it skriva nå mer x) :D♥
PussN :-*♥

Kommentarer
Postat av: potatisen

Älskar när man har nåt att läsa om :D <3

2011-01-20 @ 17:45:45
URL: http://fannyedstromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0