♥!Dom bästa!♥

  • Dina läppar ser torra ut, stå still så ska jag fukta dom åt dig
  • Det krävs 134 minuter aktivt sex för att förbränna alla kalorier från en chipspåse. Jag har precis ätit 5 påsar, vad gör du ikväll?!
  • Om det hade varit krimenelt att vara snygg. Hade du fått livstid
  • Skulle jag kunna få låna din mobil? Jag lovade mamma att ringa när jag blivit kär.
  • Tror du på kärlek vid första ögonbliket, eller ska jag gå förbi igen?

tog nåra av http://sandramalinisaksson.blogg.se/ :D
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hej, nu ar jag städat mitt rum (: det blir match i kväl! :D nu ska jag gå PussN på Dig!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0