du bloggar på min blogg

tjutjuu, hur äre alla små flickor och...pöjkar...;)
iaf är det bra med mig, fastän jag inte fick fara på discot igår, but im OK!
jag var med fanny istället, vi var ute och tog kort och hade skoj, ska nog slänga in några kort sen (:
och så drack vi cola och åt chips me dipp (yummieee)

sen blev vi trötter så vi gick och la oss i soffan som fövandlades till en SÄNG!!! ;o
och såg på TV,

och fick precis reda på att jag har knäat fanny RIKTIGT hårt inatt...hon vaknade och fick nå jäkla blixtar i ögoonen för att det gjorde så ont HAHAHAHAH

aajaa, hejdå :)

Kommentarer
Postat av: hanna

är de fanny som har skrivit inlägget? ;)

2011-01-22 @ 21:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0