Läxa?! ;o

tjuu :) nu har jag tp kvar en sida i matte boken som jag måste göra(Y'
är det bara vår klas som har fåt läxa första vekan? ;o
det suger!
vi har 29 glossor i engelska och jag ligger efter i matten så måste göra 109 tal! ;o
jag kommer it orka första vekan kommer tp dö! :(

*skriver dödsbrev*
Hej då du läser det här är jag nog död och det var skolans fel!

fanny: jag vill ha fjädrar på min begravning så du vet ;D
och jag ska ha hjätte mkt med fåglar!!

hanna: hjälp fanny att fixa min begravning så den blir snygg!(Y'

stella: SNÄLLA! se till att jag har snygga kläder på min begravning! ;)

P.S Ni är mina bästisar älskar er! :')♥

                                          


Kommentarer
Postat av: Fanny

HAHHAHHA NaNaNaNaNaNaNaNa fjäder-kvinnaaaaaaan!!

2011-01-11 @ 15:31:19
URL: http://fannyedstromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0